Warto wiedzieć
O czym warto pamiętać… 
- Doba hotelowa rozpoczyna się o 16:00 w dniu przyjazdu, a kończy o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu,
Parking dostępny od 15:00 w dniu przyjazdu do 11:00 w dniu wyjazdu.
- Dostęp do zarezerwowanego pokoju przed rozpoczęciem doby noclegowej jest możliwy tylko w przypadku gdy został on już przygotowany na przyjęcie Gości.
- Będąc obiektem kameralnym OW Zapalenica nie posiada recepcji całodobowej; klucze do pokoi wydawane są do godziny 20.00 przez pracowników dyżurujących.
- Płatności przyjmujemy gotówką, przelewem, kartą płatniczą lub BLIK.
Najbliższy bankomat znajduje się w odległości około 100 m do ośrodka.
- Przy rezerwacji prosimy o wpłacenie zadatku w wysokości 50% kosztów pobytu.
- Opłatę za pozostały okres deklarowanego pobytu należy uregulować jednorazowo w dniu przyjazdu lub dniu następnym.
- Parking dla gości jest bezpłatny, ogrodzony i monitorowany, jednakże nie odpowiadamy za rzeczy wartościowe, a w szczególności sprzęt pozostawiony w samochodzie jak i na zewnątrz samochodu np. deski snowboardowe, narty, buty, rowery.
- Wewnątrz budynku obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych i używania papierosów elektronicznych.
- Cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00 do 6:00
- Zwierzęta mile widziane; jednakże nie mogą one przebywać w żadnym ogólnodostępnym pomieszczeniu (stołówka, sala zabaw). Obowiązuje dodatkowa opłata w wysokości 30,- zł za cały pobyt.
- Do dyspozycji gości jest narciarnia.
- W naszym ośrodku obowiązuje całkowity zakaz organizowania wieczorów panieńskich i kawalerskich.
Wszelkie dane osobowe zbierane i przetwarzane przez firmę Michalina Tumiel są wykorzystywane tylko i wyłącznie w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Udostępnienie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu wykonania usług.
Gość ma możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.
Administratorem danych jest firma Michalina Tumiel, ul. Dworcowa 8, 43-370 Szczyrk.
Poniżej przygotowaliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czy akceptujecie bon turystyczny?
- Nie, nie akceptujemy bonów turystycznych.
Czy w pokoju są ręczniki?
- Tak, w pokoju znajdują się ręczniku – 1 szt. dla osoby
Czy w łazienkach jest mydło?
- Tak, w łazience znajduje się mydło w płynie do rąk,
nie ma szamponu ani pasty do zębów .
Czy w pokojach/apartamentach są aneksy kuchenne?
- Nie, ze względu na przepisy przeciwpożarowe w żadnym pokoju/apartamencie nie ma aneksu kuchennego, goście nie mają dostępu do jakiejkolwiek kuchni. W każdym pokoju/apartamencie znajduje się lodówka, czajnik, szklanki.
Czy jest dostęp do mikrofalówki?
- Tak, w holu recepcji znajduje się ogólnodostępna mikrofalówka.
Czy pokój/apartament ma balkon?
- Tak, każdy pokój ma balkon.
Czy jest pokój na parterze?
- Nie, niestety nie posiadamy żadnego pokoju na parterze. Pokoje znajdują się na I lub II piętrze. Za wyjątkiem apartamentu Skrzyczne, umiejscowionego na poddaszu.
Czy w ośrodku jest winda?
- Nie, nasz ośrodek nie posiada windy.
Czy mogę dokonać płatności kartą?
- TAK, przyjmujemy płatność kartami płatniczymi, BLIK, gotówką lub przelewem bankowym, który musi zostać zaksięgowany podczas pobytu gości.
Czy mogę poprosić o dostawkę?
- Nie, nie ma możliwości dostawienia łóżka/łóżek do pokoi, za wyjątkiem łóżeczek dziecięcych.
Czy posiadacie parking?
- Tak, przy naszym obiekcie znajduje się bezpłatny parking.
- Parking dostępny jest od 15:00 w dniu przyjazdu do 11:00 w dniu wyjazdu.
Czy jak przyjedziemy zimą to będzie śnieg?
- Nie wiemy 🙂 Posiadamy wiele różnych umiejętności ale do przewidywania i zarządzania pogodą brakuje nam kompetencji.