Warto wiedzieć

O czym warto pamiętać…

  • Doba hotelowa rozpoczyna się o 16:00 w dniu przyjazdu, a kończy o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu,
    Parking dostępny od 15:00 w dniu przyjazdu do 11:00 w dniu wyjazdu.
  • Dostęp do zarezerwowanego pokoju przed rozpoczęciem doby noclegowej jest możliwy tylko w przypadku gdy został on już przygotowany na przyjęcie Gości.
  • Będąc obiektem kameralnym OW Zapalenica nie posiada recepcji całodobowej; klucze do pokoi wydawane są do godziny 20.00 przez pracowników dyżurujących.
  • Płatności przyjmujemy gotówką, przelewem, kartą płatniczą lub BLIK.
    Najbliższy bankomat znajduje się w odległości około 100 m do ośrodka.
  • Przy rezerwacji prosimy o wpłacenie zadatku w wysokości 50% kosztów pobytu.
  • Opłatę za pozostały okres deklarowanego pobytu należy uregulować jednorazowo w dniu przyjazdu lub dniu następnym.
  • Parking dla gości jest bezpłatny, ogrodzony i monitorowany, jednakże nie odpowiadamy za rzeczy wartościowe, a w szczególności sprzęt pozostawiony w samochodzie jak i na zewnątrz samochodu np. deski snowboardowe, narty, buty, rowery.
  • Wewnątrz budynku obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych i używania papierosów elektronicznych.
  • Cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00 do 6:00
  • Zwierzęta mile widziane; jednakże nie mogą one przebywać w żadnym ogólnodostępnym pomieszczeniu (stołówka, sala zabaw).
    Obowiązuje dodatkowa opłata w wysokości 30,- zł za cały pobyt.
  • Do dyspozycji gości jest narciarnia.
  • W naszym ośrodku obowiązuje całkowity zakaz organizowania wieczorów panieńskich i kawalerskich.

Wszelkie dane osobowe zbierane i przetwarzane przez firmę Michalina Tumiel są wykorzystywane tylko i wyłącznie w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Udostępnienie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu wykonania usług.
Gość ma możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.
Administratorem danych jest firma Michalina Tumiel, ul. Dworcowa 8, 43-370 Szczyrk.

Poniżej przygotowaliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Czy w pokoju są ręczniki?

  • Tak, w pokoju znajdują się ręczniki – 1 szt. dla osoby

Czy w łazienkach jest mydło?

  • Tak, w łazience znajduje się mydło w płynie do rąk, nie ma szamponu ani pasty do zębów

Czy w pokojach/apartamentach są aneksy kuchenne?

  • Nie, ze względu na przepisy przeciwpożarowe w żadnym pokoju/apartamencie nie ma aneksu kuchennego, goście nie mają dostępu do jakiejkolwiek kuchni. W każdym pokoju/apartamencie znajduje się lodówka, czajnik, szklanki.

Czy jest dostęp do mikrofalówki?

  • Tak, w holu recepcji znajduje się ogólnodostępna mikrofalówka.

Czy pokój/apartament ma balkon?

  • Tak, każdy pokój ma balkon.

Czy jest pokój na parterze?

  • Nie, niestety nie posiadamy żadnego pokoju na parterze. Pokoje znajdują się na I lub II piętrze. Za wyjątkiem apartamentu Skrzyczne, umiejscowionego na poddaszu

Czy w ośrodku jest winda?

  • Nie, nasz ośrodek nie posiada windy.

Czy mogę dokonać płatności kartą?

  • Tak, przyjmujemy płatność kartami płatniczymi, BLIK, gotówką lub przelewem bankowym, który musi zostać zaksięgowany podczas pobytu gości.

Czy mogę poprosić o dostawkę?

  • Nie, nie ma możliwości dostawienia łóżka/łóżek do pokoi, za wyjątkiem łóżeczek dziecięcych.

Czy posiadacie parking?

  • Tak, przy naszym obiekcie znajduje się bezpłatny parking.
  • Parking dostępny jest od 15:00 w dniu przyjazdu do 11:00 w dniu wyjazdu.

Czy jak przyjedziemy zimą to będzie śnieg?

  • Nie wiemy 🙂 Posiadamy wiele różnych umiejętności ale do przewidywania i zarządzania pogodą brakuje nam kompetencji.